miercuri, 16 martie 2011

Jocurile de noroc si dependenta

Buna ziua
Ma numes D. si am nevoie de un sfat de la dvs daca este posibil.Este  vorba de sotul meu care de cativa ani are probleme cu jocurile de noroc, poker...etc.
Mereu a sustinut ca se poate stapani insa dupa cativa ani si multe incercari si-a dat seama ca nu poate face acest lucru singur fara un ajutor de specialitate.
Ma intereseaza daca-mi puteti recomanda pe cineva, un psiholog specializat pe acest gen de probleme sau daca dvs. va ocupati de astfel de probleme.

Va multumesc.


Buna dimineata D.,

Iti multumim ca ai apelat la ajutorul nostru. Vreau sa precizez ca noi activam doar online, nu percepem nici un fel de taxa. 
Iata cu ce sfaturi te putem ajuta:

Se stie ca obiceiul de a juca la jocurile de noroc se dobandeste inca din copilarie, aparent inofensiv, atunci cand copiii se joaca binecunoscutele jocuri Domino, Remi, table, etc. Aici se ,,infiltreaza'' gustul pentru un castig nemeritat, dobandit prin noroc.

Un sociolog afirma ca exista trei moduri prin care oamenii pot dobandi castiguri materiale in societate:
           1. Prin munca cinstita
           2. Bunuri primite cadou  
           3. Prin furt

Jocurile de noroc profita de slabiciunea omului si de situatia lui. Ele nu pot fi decat un furt, pentru ca oamenii care profita de situatia celor de langa ei sunt numiti hoti. Si in acest caz, cei mai afectati oameni sunt cei cu o situatie materiala precara, nicidecum oamenii instariti ( acestia stiu, de cele mai multe ori, cum functioneaza astfel de ,,masinarii'' sociale construite special pentru inselarea asteptarilor umane).

Probabil de multe ori sotul dumneavoastra s-a rugat la Dumnezeu sa castige. Insa Dumnezeu nu poate binecuvanta jocurile de noroc pentru ca el nu binecuvanteaza niciodata implinirea poftelor. Daca Dumnezeu nu e cel care ne impinge spre aceste jocuri de noroc, atunci ne punem intrebarea ,,cine?''.

Chiar daca se intampla cateodata sa castigam, rezultatele pot duce la pierderi enorme. As dori sa va povestesc o intamplare: Era un timp in America in care orasul Chicago a fost distrus in mare parte datorita unui incendiu. In anii respectivi, lumea a condamnat un om nevinovat. Dupa cativa ani, la o universitate din Chicago a fost trimisa o suma mare de bani si o nota pe care scria ,,Sper ca aceasta suma sa repare ceva din greseala pe care am facut-o in noaptea respectiva. M-am intors de la masa norocului, jucam si in noaptea aceea am castigat enorm de mult. Si pentru ca am castigat atat de mult, mi-am pierdut cumpatul, am pus foc si focul s-a extins. Sper ca aceasta suma sa repare ceva din ce-am gresit atunci.'' In acea noapte, un om a castigat, dar a pierdut un oras intreg. Acelasi rezultat se intampla intotdeauna la jocurile de noroc ( unul castiga, ceilalti sufera (familia, copiii, etc)).

Jocurile de noroc sunt periculoase si datorita faptului ca cei mai multi criminali, infractori si alte specii decazute ale societatii au inceput de la lucruri mici, si nicidecum nu au devenit asa instantaneu. Printre lucrurile aparent mici sunt incluse si jocurile de noroc.

Acesta este ajutorul nostru, sper sa fie binevenit. Imi pare rau ca nu va pot recomanda un psiholog din Bucuresti, insa daca va recurge la consultarea unuia, imi doresc sa treaca foarte repede peste aceasta perioada.

Cu prietenie, 
Echipa Momente Grele Sfaturi Obiective

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu