luni, 21 martie 2011

Diferenta de varsta in dragoste

Buna ziua.
Am si eu o problema sentimentala, mai degraba o dilema si nu stiu cum sa o rezolv sau pur si simplu sa o las de la sine sa se rezolve.

Ma numesc L., am 32 de ani si ma consider un om pe plan profesional aproape implinit. 

In schimb, pe plan personal nu am avut norocul de a intalni omul/femeia potrivita mie sau care sa se apropie cel mai mult de aspiratiile noastre normale (familie, casa, copil).

Am avut o relatie de aproape 9 ani de zile cu o singura femeie cu care de altfel am si locuit impreuna. Ne-am despartit deoarece fiecare a ales altceva si a hotarat sa mearga pe propriul sau drum separat. Eu ceream constant ceva ceea ce ea nu imi putea/nu vroia sa imi ofere in viata de zi cu zi.

In schimb am cunoscut o femeie mai in varsta ca mine cu 11 ani. Am cunoscut-o inca de la bancile facultatii fiindu-mi colega de facultate. Stiam ca este maritata si are si un copil si de aceea am tinut-o la distanta. 

Anii au trecut pe langa noi si acum ne-am reintalnit (precizez ca nu am mai vrut sa tin legatura cu ea si ne-am intalnit absolut intamplator pe strada in Bucuresti dupa 7 ani in care nu am tinut legatura deloc prin absolut nimic).

Eu m-am aprins, la fel si ea si traim o minunata relatie de dragoste. 
O poveste frumoasa dat complicata fiind la mijloc sotul ei si copilul ei care acum e mare (are 19 ani).
Mie personal imi este teama ca nu va putea sa se desparta de sotul ei asa cum imi promite mie si mi-e teama ca ma voi pierde si in aceasta relatie desi, personal o indragesc foarte mult si ea la fel pe mine.
Ne gandim permanent unul la altul si tot ce ne desparte este situatia noastra complicata. Eu stau cu chirie iar casa in care locuieste sotul ei e casa ei si nu doreste sa isi dea afara sotul chiar daca divorteaza si atunci vrea sa isi ea propria casa.

Oare dvs. credeti ca avem sanse sa reusim? Poate doar iubirea dintre noi doi , asa pura si dezinteresata, fara nici un fel de interes material sa tina doi oameni impreuna?
Ea mi-a promis ma rog nu neaparat mi-a promis mi-a zis ca trebuie sa am rabdare pana se vor clarifica lucrurile, dar acum datorita serviciului ei nu are efectiv timp....si eu ii dau dreptate pt ca asa este!
Oare ma minte?
Oare se va tine de cuvant?
Ce ar trebui sa fac in continuare eu personal?

Va multumesc.
L.



Buna L.,

Am citit situatia ta si as vrea s-o rezum in cateva idei: te consideri un barbat implinit pe plan profesional si dornic de a-ti intemeia, cat mai curand, o familie; nu de foarte mult timp ai reintalnit o femeie care te atragea inca din facultate, insa fata de care voiai sa pastrezi distanta, tinand cont de situatia in care se afla; in prezent sunteti impreuna de putina vreme, traiti o poveste de dragoste frumoasa, insa nu stii ,,in ce ape te scalzi’’, adica gradul de daruire al ei in aceasta relatie. Eu am doua propuneri pentru tine, insa doar pe ce-a de-a doua o consider eficienta in aflarea imediata a raspunsului.

Prima solutie: fii pasiv in urmatoarea perioada. Lasa lucrurile sa se desfasoare ca pana acum, ai incredere in ea si in faptul ca va gasi un raspuns pentru relatia voastra atunci cand serviciul nu-i va mai ocupa toata ziua. Riscul acestei variante presupune ca in final sa nu ramaneti impreuna, desi ai avut incredere si rabdare atat timp. Eu de foarte putine ori recomand pasivitatea ca solutie pentru ca a fi purtat de drum nu este o caracteristica a omului integru.

A doua solutie: spune-i ca ai incredere ca va lua decizia cea mai buna numai dupa un interval in care veti sta despartiti. Abia atunci isi va putea da seama daca te iubeste si ea cu adevarat sau aceasta reintalnire doar i-a aprins focul pasiunii. Chiar daca iti va fi greu, este singura metoda de a afla daca ea este in stare sa-si paraseasca sotul si sa-si cumpere o casa pentru a putea fi voi doi fericiti. Pentru ca, din moment ce nu vrea sa faca acest pas acum, inseamna ca nu este sigura daca asta vrea cu adevarat, chiar daca tine la tine.

Daca peste un timp in care nu ai mai sunat-o, nu i-ai mai dat nici un semn, nu i-ai mai raspuns la telefon ( si toate acestea trebuie sa ii explici inainte ca le faci pentru a o lasa sa gandeasca singura ce vrea), ea se intoarce la tine, inseamna ca iubirea e reciproca si a trecut testul timpului. Daca va considera ca este mai bine si util sa ramana impreuna cu sotul ei, in acest interval de separare va constientiza faptul ca reintalnirea cu tine a insemnat o ispita careia nu i-a putut rezista, insa isi va da seama ca a fost doar o ispita.

Tu vrei sa-ti intemeiezi o familie cu persoana potrivita si de dorintele careia esti sigur. Pune-te in situatia ei si gandeste-te cat de inteleapta ar fi decizia ta (daca ai fi femeie) de a-ti parasi sotul si copilul pentru un barbat cu 11 ani mai tanar? Din acest motiv apare nesiguranta ei in luarea unei hotarari.

Intreab-o care sunt motivele pentru care vrea sa-si paraseasca sotul. Numai din cauza ta? S-ar putea ca pe viitor sa nu va mai intelegeti la fel de bine ca acum si ea sa-ti reproseze ca si-a parasit familia pentru tine. Sunt multe lucruri de luat in considerare daca vrei sa ajungi la o imagine clara despre potentialul viitor impreuna, insa acestea se vad prin ochelari fumurii daca dragostea si pasiunea sunt prea mari. De aceea te indemn sa luati o pauza de gandire si unul si altul, sa cantariti si din prisma ratiunii relatia voastra si indiferent de rezultat, sa fiti siguri ca asa este mai bine pentru amandoi.

Sigur ca iubirea neinteresata si pura poate tine doi oameni impreuna. Insa in situatia voastra nu este implicata doar iubirea, cel putin din partea ei. Prietena ta are niste responsabilitati pe care nu le poate trece cu vederea (si pe care trebuie sa le intelegi) si s-ar putea, cu toate ca te iubeste, sa nu isi destrame casnicia. Decizia este a ei si ar fi bine sa nu o influentezi in nici un fel, las-o sa i se aseze sentimentele si sa le examineze cat mai obiectiv. Indiferent de raspuns, vei stii ca a fost luat cu luciditate.

Cu prietenie,
Echipa Momente Grele Sfaturi Obiective

2 comentarii:

  1. Buna ziua, sunt aici pentru a raspândi aceasta veste buna întregii lumi cu privire la modul în care am primit so?ul meu înapoi. Eram nebun când so?ul meu mi-a lasat o alta femeie luna trecuta. Dar când ma întâlnesc cu un prieten care ma introduce în profetul Okona, un mare mesager la oracolul pe care îl sluje?te, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum ma lasat so?ul meu. El mi-a spus doar ca am ajuns la locul potrivit ca voi fi dorin?a mea de inima fara nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie sa fac, dupa ce a fost facut, în urmatoarele doua zile, so?ul meu a sunat ma la telefon ?i îmi pare rau ca m-ai trait înainte. Sunt atât de fericita ?i cople?ita ca trebuie sa le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona sa-mi dau dorin?a inimii. Daca ave?i nevoie de orice fel de ajutor, contacta?i Profetul Okona la urmatoarea adresa de e-mail: prophetokona@gmail.com De asemenea, a distribuit atâtea vraji ca,
    (1) Daca dori?i ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divor? în casnicia ta.
    (3) Vrei sa fii promovat în biroul tau.
    (4) Vrei sa vindeci bolile mortale
    (5) Daca vre?i un copil.
    (6) Vrei sa fii bogat.
    (7) Vrei sa î?i ceri so?ul ?i so?ia sa fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Daca ave?i nevoie de asisten?a financiara.
    (9) vrei o so?ie / so?
    prophetokona@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am gasit pe dr. Ogume, care locuie?te în Turcia, am avut nevoie disperata de a-mi readuce fostul iubit. M-a lasat pentru o alta femeie. S-a întâmplat atât de repede ?i nu am avut niciun cuvânt de spus în situa?ie. Doar m-a aruncat dupa 3 ani fara nicio explica?ie. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul sau ?i mi-a spus ce trebuie sa fac înainte sa ma ajute ?i am facut ceea ce mi-a spus, dupa ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vraja de dragoste care sa ne ajute sa ne întoarcem împreuna. La scurt timp dupa ce ?i-a facut vraja, prietenul meu a început sa-mi trimita mesaje din nou ?i m-a sim?it oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus ca eu sunt cea mai importanta persoana din via?a lui ?i ?tie asta acum. Ne-am mutat împreuna ?i el a fost mai deschis pentru mine decât înainte ?i a început sa petreaca mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios ?i mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com îl pute?i contacta pentru oricare dintre urmatoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere