vineri, 18 martie 2011

Cum sa aflu daca ma mai iubeste sau nu?

Buna seara !
 
       Din intamplare, am intrat pe internet sa citesc reviste si am dat de blogul dv .Am citit ceea ce au scris celelalte fete si am fost surprins placuta de sfaturile pe care le-ati dat. As dori sa va cer si eu un sfat cu privire la fosta mea relatie .
       In primul rand, sa ma prezint: ma numesc M. si  am 18 ani .Am avut o relatie timp de 1 an si 10 luni cu un baiat de 21 de ani care, culmea,este si vecinul meu .Eu inca il mai iubesc,desi am mai avut un prieten  de cand suntem despartiti ,dar el a bagat motiv cum ca as vrea sa plec la Timisoara la facultate si ne-am despartit. In fine,cert e ca eu tot il iubesc pe fostul .
       Povestea mea e mai complicata ...,sper sa ma fac inteleasa :D .Deci, un an ne-am inteles perfect,apoi au inceput sa intervina mici certuri si eu ,fiind mai impulsiva, nu am stiut sa-i demonstrez (imi spunea el )ca il iubesc. Ma enervam din orice, ii ziceam sa plece acasa...,de fapt ne certam ca zicea ca are treaba ,este obosit si nu poate sa stea cu mine asa cum as vrea eu.La un moment dat ,ne-am certat din cauza ca nu vroiam sa ma culc cu el ,si ma intreba ca "pana cand vreau sa raman virgina?ca el are o varsta "(sunt sigura ca aceasta ar fi motivul real !) ...nu am dus lipsa de nimic,avem tot ce ne dorim ,dar totusi  au  aparut  certurile astea .Apoi mi-a zis ca el nu mai stie ce simte pentru mine,dar cand am iesit la film cu alt baiat a fost foarte gelos .Eu am impresia ca nici el nu stie ce vrea de fapt.Ne-am certat foarte tare si nu am mai vorbit timp de 3 luni,dar fiind vecini ne-am intalnit.Acum ne vorbim ,suntem cica  "amici " ,dar noi ne sarutam ...Nu stiu ce vrea el de fapt si ce ar trebui sa fac eu ! nu stiu daca ma mai iubeste sau nu .
      Daca ati putea sa ma sfatuiti ,v-as multumi enorm !



Buna M.,

Imi dau seama ca in mintea ta sunt multe intrebari care te macina si nu le gasesti singura raspuns. Nici nu ai cum sa gasesti tu raspunsul, daca intrebarile se adreseaza fostului tau prieten. Eventual poti sa presupui unele lucruri, dar este o sansa destul de mare de eroare.

Dupa un an de relatie, ati inceput sa aveti mici certuri. Cauza acestora ar putea fi faptul ca tu ai devenit putin mai posesiva decat de obicei si nu intelegeai (sau nu voiai sa intelegi) nevoile prietenului tau. Chiar statea el prea putin cu tine sau voiai tu sa stea mai mult decat ii ingaduia timpul? Baietii apreciaza foarte mult atunci cand fetele ii inteleg, nu incearca sa-i tina langa ele cu forta si se arata, intr-un fel, independente de prezenta lor. Din moment ce tu te suparai ca nu petrece destul timp cu tine, el si-a dat seama ca esti foarte indragostita de el si a incetat sa mai lupte pentru a te cuceri in fiecare zi. Exact asta era problema, daca ii aratai ca ai ce face, ai alte activitati de desfasurat cand nu esti cu el, mai ai si alte lucruri de facut in afara de a te vedea cu el, atunci prietenul tau incerca sa iti castige timp din timpul tau pentru a va vedea. Trebuia, intr-un fel, sa te arati mai ,,busy’’ (chiar daca uneori nu faceai mare lucru) pentru a-i creste lui mai mult dorinta de a petrece timp cu tine. Asta este o regula a naturii: vanatorul vrea prada care se lasa mai greu prinsa.

Din moment ce el era constient ca te-a cucerit aproape complet (din comportamentul tau), ultimul pas pentru a fi in intregime a lui era sa accepti sa faceti dragoste. Uneori, siguranta faptului ca un lucru iti apartine (sau o persoana) te face sa devii egoist si sa nu mai tii cont de dorintele celuilalt. Daca tu spui ca esti sigura ca v-ati despartit din acest motiv, al refuzarii tale de a face dragoste cu el, se poate ca iubirea lui pentru tine sa fi disparut pe parcursul acelor ultime 10 luni in care v-ati certati destul de des si in care atitudinea ta era cam agresiva (,,Ma enervam din orice, ii ziceam sa plece acasa’’) si posesiva ( ,,de fapt ne certam ca zicea ca are treaba ,este obosit si nu poate sa stea cu mine asa cum as vrea eu’’). Atunci cand cineva te iubeste, nu conditioneaza relatia ( ori faci cum spun eu, ori ne despartim).

De unde stii ca a fost gelos atunci cand ai iesit la film cu alt baiat? Se poate ori intr-adevar sa fi fost gelos, ori sa ii fi calcat tu pe orgoliu si sa se fi simtit frustrat.

Eu, din cate mi-ai povestit, cred ca el stie ce vrea. Din moment ce a fost deschis cu tine si a avut curaj sa-ti spuna ca nu i-ai demonstrat ca-l iubesti si ca ,,pana cand vrei sa ramai virgina, pentru ca are si el o varsta’’, inseamna ca ti-a spus ce a vrut. Si in acest moment ii convine situatia de a fi ,,amici’’. Sunteti ,,amici’’ doar in intimitate, sau va sarutati si public? Pentru ca daca nu mai vrea sa recunoasca relatia dincolo de voi doi, inseamna ca doar atat vrea de la tine in acest moment. Gandeste-te daca asta vrei si tu de la el, si daca nu, ar trebui sa ii spui deschis, fara sa te gandesti la consecinte. Poate ca, daca nu mai vrea sa se afiseze public cu tine, nu mai merita sa fii cu el.

Tu inca il mai iubesti. Asta inseamna ca stii ce vrei, probabil vrei sa va impacati. Cel mai bine e sa-l intrebi direct daca te mai iubeste si in ce relatii vrea sa ramaneti in continuare. Daca vrea sa ramaneti ,,amici’’ ca pana acum, ar trebui sa-ti pui intrebarea daca a fost sincer (in caz ca ti-a raspuns afirmativ). Daca iti spune ca nu stie sigur, ca i-a mai scazut iubirea fata de tine, parerea mea e ca incearca sa ocoleasca un raspuns negativ, si asta din doua motive: pentru a nu te rani sau pentru a profita in continuare de ,,amicitia’’ voastra atunci cand are el chef, nadajduind ca tu sa-i accepti incertitudinea si sa speri ca ii va reveni dragostea pentru tine.

Consider ca, daca nu ati mai vorbit timp de 3 luni, in aceasta perioada amandoi v-ati dat seama ce vreti unul de la altul. El trebuie sa stie ce vrea si de aceea ar fi bine sa-l intrebi direct, daca el nu ti-o spune. Spune-i si ca iti pare rau pentru atitudinile pe care le aveai in trecut atunci cand va certati si ca ai invatat din greseli.

E mai bine sa ai o dezamagire de scurta durata decat sa te macini atat de mult timp nestiind adevarul.Sper ca vei avea curaj sa faci ceea ce e bine pentru tine.

Cu prietenie,
Echipa Momente Grele Sfaturi Obiective






2 comentarii:

  1. Buna ziua, sunt aici pentru a raspândi aceasta veste buna întregii lumi cu privire la modul în care am primit so?ul meu înapoi. Eram nebun când so?ul meu mi-a lasat o alta femeie luna trecuta. Dar când ma întâlnesc cu un prieten care ma introduce în profetul Okona, un mare mesager la oracolul pe care îl sluje?te, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum ma lasat so?ul meu. El mi-a spus doar ca am ajuns la locul potrivit ca voi fi dorin?a mea de inima fara nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie sa fac, dupa ce a fost facut, în urmatoarele doua zile, so?ul meu a sunat ma la telefon ?i îmi pare rau ca m-ai trait înainte. Sunt atât de fericita ?i cople?ita ca trebuie sa le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona sa-mi dau dorin?a inimii. Daca ave?i nevoie de orice fel de ajutor, contacta?i Profetul Okona la urmatoarea adresa de e-mail: prophetokona@gmail.com De asemenea, a distribuit atâtea vraji ca,
    (1) Daca dori?i ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divor? în casnicia ta.
    (3) Vrei sa fii promovat în biroul tau.
    (4) Vrei sa vindeci bolile mortale
    (5) Daca vre?i un copil.
    (6) Vrei sa fii bogat.
    (7) Vrei sa î?i ceri so?ul ?i so?ia sa fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Daca ave?i nevoie de asisten?a financiara.
    (9) vrei o so?ie / so?
    prophetokona@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am gasit pe dr. Ogume, care locuie?te în Turcia, am avut nevoie disperata de a-mi readuce fostul iubit. M-a lasat pentru o alta femeie. S-a întâmplat atât de repede ?i nu am avut niciun cuvânt de spus în situa?ie. Doar m-a aruncat dupa 3 ani fara nicio explica?ie. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul sau ?i mi-a spus ce trebuie sa fac înainte sa ma ajute ?i am facut ceea ce mi-a spus, dupa ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vraja de dragoste care sa ne ajute sa ne întoarcem împreuna. La scurt timp dupa ce ?i-a facut vraja, prietenul meu a început sa-mi trimita mesaje din nou ?i m-a sim?it oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus ca eu sunt cea mai importanta persoana din via?a lui ?i ?tie asta acum. Ne-am mutat împreuna ?i el a fost mai deschis pentru mine decât înainte ?i a început sa petreaca mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios ?i mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com îl pute?i contacta pentru oricare dintre urmatoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere